4 Aralık 2019 Çarşamba

Bash Bish Şelalesi

Bash Bish Şelalesi

Bash Bish Şelalesi

Bash Bish Şelalesi Fiziki Konumu

Massachusetts eyaleti harika şelalelerin doğal görkemi ve çeşitliliği ile bilinir. En yüksek Bash Bish Şelalesi'dir. Şelale yüksekliği 61 metredir. Bash Bish düşen kayaya adını verdi. Birçok turist buraya gürleyen su akışlarını beslemek için gelir. Diğer gezginler kendi cesaretini kontrol etmek için şelale ziyaretinde bulunurlar. Nefes kesen eğlencelerin hayranları şelale atlamak için Bash Bish Şelalelerini seçtiler. Kayalıklarda çok hızlı tırmanabilirsiniz. Kayaların kenarları çok kırılgandır ve bu nedenle her an ayakları altına düşebilir. Su derinliği pürüzlü, bu hala büyük bir tehlike. Resmi olmayan verilere göre, Bash Bish kaya atlamaları yüzünden onlarca insan öldü. Bununla birlikte, bu zalimane istatistikler yüzlerce cesaretli modern turisti caydırmıyor. Pitoresk şelale, Berkshire tepelerinin yemyeşil ormanında bulunur. Uzun zamandır bu olağanüstü güzel alan sadece nefes kesici rekreasyonun takipçilerini değil aynı zamanda ressamları, ayrıca profesyonel fotoğrafçılar ve araştırmacıları cezbetmektedir. Bash Bish Falls, eyaletteki en yüksek tek damla şelaledir. Yürüyüşe çıkın ve buzlu pikniğin tadını çıkarın. Komşu vahşi doğayı Mt. Washington State Park'a veya sınırı geçerek New York Taconic State Park'a. Geçmiş atlamaktan çekinmeyin: “Dostum, Bash Bish otoparkında olmanız gerekiyordu. Neredesin? ”, Eğer bir kişi Bash Bish Şelaleleri otoparkında hücre servisi alabilseydi dostum Jeff'e gönderdiğim mesajdı. Bunun yerine, cansız telefonum bana yardım edemedi, bana geri döndü.

Bash Bish Şelalesi

Bash Bish Şelalesi Yapısı

Jeff Massachusetts’ten geliyordu, ben New York’tan geliyordum ve Mt ile görüşmeden önce eyalet hattında Bash Bish Şelaleleri’nde buluşacaktık. Günün ilerleyen saatlerinde Alander .
 Anlaşıldığı üzere, Bash Bish'in biri Massachusetts ve biri New York'ta olmak üzere iki kilometre uzağa ayrılmış iki park yeri vardır. Bash Bish Falls'ta biriyle buluşmayı planlıyorsanız, hangi eyalette buluşacağınızı seçmek için iyi yaparsınız. New York'taki park yerinden yürüme mesafesinde, 1,5 kilometrelik gidiş dönüş gezinti yer almaktadır. Massachusetts otoparka yürüyüş, çok daha kısa ve daha dik ve aşağıda yazacağım. New York'ta 30 dakika bekledikten sonra, Jeff'i sabırla beklerken Massachusetts'i bulmak için yola çıktım. İkimiz de o noktadan zammı sevdik, bu yüzden burada tavsiye ediyorum, ayrıca New York partisinin sahip olmadığı ekstra bir manzaraya sahip.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder